Publicat în revista nr. 112 – Ianuarie 2017
În baza referatului Compartimentului de integritate din cadrul Ministerului Sănătăţii, prin care se arată că reducerea vulnerabilităţilor, creşterea integrităţii şi scaderea riscurilor de corupţie în sistemul public de sănătate, Ministerului Sănătăţii, a aprobat implementarea mecanismului de feedback al pacientului în unităţile sanitare publice din sistemul de sănătate românesc, mecanism ce reprezintă ansamblul de măsuri şi de proceduri care au drept obiectiv evaluarea satisfacţiei pacienţilor cu privire la serviciile medicale primite în cadrul spitalelor publice, prin analiza răspunsurilor oferite de pacienţi cu privire la calitatea serviciilor, respectarea drepturilor pacienţilor şi conduita morală a cadrelor medico-sanitare. Mecanismul include, de asemenea, o componentă de gestionare a sesizărilor ce privesc incidente de etică şi integritate ce au avut loc în spitalul public şi este detaliat prin Ordinul nr.1501/2016, care a intrat în vigoare la 09.01.2017…
Pentru a viziualiza articolul, vă rugăm să vă ABONAȚI!